.:Tag from Mun:.

2 Comments »
Thx kpd mun kerana sudi mengtag aku. Keh3x. So terpaksalah aku menjawab soalan2 berikut:-

a) Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng-tag dia... Adei~! Susah tl soalan. SPM pn xmcm ni. @_@"'

1. Peramah kot~! Awal2 dulu nmpk garang. Wakaka~!
2. Suka makan cheesy wedges~!
3. Suka menggosipkan orang~! Hehe.
4. Suka memasak dan sedap~! Sbb aku slalu dpt mkn kalu yux bwk balik lauk. ^^
5. Suka tgk cite~! Slalu share cite @ drama ngn aku. Thx mun~!
6. Pandai main bowling~! Aku pn kalah ngn dia. Wakaka~!
7. Suka senyum~! Seyum itu sedekah.
8. Slalu bergayut dgn yux~! Haha.
9. Asal penang~!
10. Suka amik gambar~!

b) Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara. about yourself.

1. Suka makan KFC~! Da jadi Duta KFC, tapi x official. Wakaka~!
2. Komputer ibarat jantung, tanpa jantung matilah aku. Hehe~!
3. Suka main game perang~!
4. Single... ^^
5. Suka bela kucing~!
6. Peramah kot aku ni~!
7. Cepat merajuk~! Wakaka~!
8. Suka tengok drama Jepun + English, Anti-korean drama~!
9. Suka tengok videoclip lagu, mp3 kurang layan~!
10. Pendiam~! Haha. Terkejut x. Time aku duk depan PC kompem aku kurang bercakap. ^^

c) At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

1. Azeem
2. Amer
3. Yuna
4. Jijie
5. Sabrina
6. Zul
7. Pijoy
8. Ain
9. Gee
10. Inda
11/22/2008 11:37:00 PM

2 Responses to ".:Tag from Mun:."

YuNaKu3 Says :
December 12, 2008 at 11:36 PM

aaaa.... sy kene reply tag ke??
reply kat sini sudah..:P

a)kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng-tag dia.
- memang gile KFC
-baik ati.baik..sgt baik...^^..
- ade ape kamu dgn romate sy ek..wawawawaw
-rase cam die ni gile britney spears..@@"
-main ro same2...1 guild..^^
-gm wow...@@
- die ni cam ade ramai je adik kesygan je...@@"
-zipper bear
-hmm.....kawan amer.@@"
-rugi aa sape xkawan dgn die...^^

ReDoNe Says :
December 25, 2008 at 11:05 AM

tq2x.. KFC gak yg no 1.. haha..

Post a Comment