Glittnite.com 2008

0 Comments »
Glittnite.com

Malam yang sungguh bermakna kepada penulis, sebuah jamuan makan malam yang diserikan dengan kelipan2 fesyen dari para pelajar FSKKP iaitu malam Glittnite.com. Jamuan yang diadakan di Hotel Mega View, Kuantan disertai lebih kurang 150 orang pelajar termasuk staff FSKKP. Antaranya dekan FSKKP, timbalan dekan, para pensyarah dan staff2 yang menyokong aktiviti PETAKOM selama ini. Terima kasih kepada mereka kerana sudi meluangkankan masa untuk menyertai aktiviti pelajar ini.

Komen dari penulis tidak banyak, penulis katakan majlis pada malam ini adalah berjaya. Walaupun pilihan hotel tidak ternama, namun sebaliknya perkhidmatan yang diberikan adalah bagus dan makanannya turut sedap berbanding hotel2 yang lebih ternama contohnya Hotel Vistana. Dewan makan yang agak kecil namun dapat menampung kira2 200 orang tersebut tidak menghampakan penulis.

Majlis turut diserikan dengan persembahan para pelajar, tahniah penulis ucapkan kerana sememangnya pelajar FSKKP turut mempunyai bakat2 besar yang boleh diasah dan digilap lagi. Tidak lupa kepada para penerima anugerah dekan dan juga pemenang sukan intrafakulti baru2 ini, penulis ucapkan tahniah kerana penat lelah usaha anda akhirnya berbaloi apabila menyertai jamuan makan malam ini.

Namun, disebalik pujian masih ada kelemahan yang patut dibaiki oleh penganjur. Antaranya pemilihan pengacara majlis yang masih tiada pengalaman untuk mengawal aturcara majlis. Adalah penting didalam sesuatu majlis mempunyai pengacara yang dapat menarik minat hadirin dan menceriakan majlis. Namun begitu, penulis mengucapkan tahniah kepada 2 orang pengacara majlis tersebut yang dapat mengacara sehingga majlis selesai dan berani mengasah bakat untuk menjadi pengacara.

Akhir kata, penulis ucapkan jutaan terima kasih kepada penganjur dan tahniah kerana dapat menjayakan majlis makan malam ini. ^^

p/s: sape2 kenal tak gadis bertudung merah baju kurung putih berbunga merah di meja adik siti hawa? haha..


Penglipur Jeti Usang

Jejaka Tampan 3BCS


Kekenyangan


Gelagat 3BCS


Juara Bola Sepak dan Bola Tampar


4/07/2008 12:00:00 AM

0 Responses to "Glittnite.com 2008"

Post a Comment